Betaling generelt

Wischmann Innovation der administrer SøgFonde.dk og StartUp modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB samt EAN. Efter betaling modtager du en bekræftelse på betalingen. Ved køb af fysiske- og onlinekurser fungerer din betaling som tilmelding. Ved køb af ydelser der kræver log in og password modtager du log in, umiddelbart efter betaling.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner incl. moms.

Wischmann Innovation der administrer SøgFonde.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Betaling af onlinedatabase og værktøjskasse SøgFonde.dk samt StartUp.

Ved køb og bestilling af onlinedatabase og værktøjskasse SøgFonde.dk., accepteres det at produktet er et abonnement som forlænges årligt og betaling opkræves hvert år efter 1ste køb er foretaget, med mindre køber opsiger og ikke ønsker at forsætte servicen.

SøgFonde.dk leveres til særlig udvalgte målgrupper med tillægsproduktet Start Up – platform for iværksættere. Alle købs og aftaleforhold der gælder for SøgFonde.dk er i de tilfælde ligeledes gældende for StartUp.

Ved bestilling og køb af særpakke- og/eller prøvetilbud, eksempelvis ”fondsdatabasen incl. onlinekursus” skal prøveabonnement være opsagt skriftligt inden udløb af de 30 dages prøvetid, såfremt tilbuddet ikke ønskes forlænget.

Betaling onlinekurser

Ved køb og bestilling af onlinekurser kan kurserne tilgås frem til 1 år efter købet er indgået.

Levering

Wischmann Innovation der administrer SøgFonde.dk leverer online på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Levering af SøgFonde.dk

Ved køb og bestilling af onlinedatabase og værktøjskasse SøgFonde.dk giver dette køber ret til:
• On-line adgang
Adgang til alle støttemuligheder 24 timer i døgnet via Wischmann Innovations hjemmeside www.Søgfonde.dk via tildelt log-on. Log-on følger denne aftale, er personligt og forlænges hvert år et år efter 1ste køb er foretaget med mindre køber opsiger og ikke ønsker at forsætte servicen.
• Mail-service
Månedlig mail til abonnentens mailadresse m. udvalgte aktuelle støttemuligheder indenfor de næste 2 måneder.
• Adgang til alle værktøjer og onlinekurser

Køber har fri brugsret over alle værktøjer samt SøgFonde.dk’s onlinekurser

 

Support

Almindelig support besvares efter fremsendt mail med beskrivelse af problemet. Der svares hurtigst muligt – dog senest indenfor en uge indenfor almindelig åbningstid..

Idéer, forslag og ændringer kan frit fremsendes til info@winnovation.dk og vil blive bearbejdet i forbindelse med SøgFonde.dk’s versioneringer og opdateringer.

For ekstraordinære supportydelser – ud over tilføjelse af ekstra abonnenter – faktureres til efter gældende timesatser.

Opsigelse af aftalen

Aftalen kan opsiges med 3 måneders skriftligt varsel inden udgangen af en periode. Perioden følger købsdato og et år frem.
Såfremt aftalen ikke opsiges, videreføres den automatisk efterfølgende år på de i denne aftale gældende betingelser.

Såfremt aftalen ønskes opsagt midt i en aftaleperiode hvor ovenstående opsigelsesvarsel ikke er benyttet kan køber overdrage abonnementet til tredje person op til 6 måneder fra henvendelsesdagen til Wischmann Innovation. Det giver personen der har indgået abonnementet mulighed for selv at indgå økonomisk aftale med den person som skal benytte abonnementet. Det økonomiske anliggende ml. tredje person og abonnent er udelukkende et anliggende ml. abonnent og tredje person. Ved ønsket om at benytte denne ordning er det abonnentens ansvar at sende bekræftelse på aftalen ml. abonnent og tredje person samt dennes mailadresse så tredje person derefter kan modtage nyt log in til SøgFonde.dk.

Videreudvikling af SøgFonde.dk

WI forpligter sig til at videreudvikle SøgFonde.dk med henblik på:

  • Løbende opdateringer
  • Løbende udvidelser i form af nye støttemuligheder
  • Løbende justeringer og videreudvikling af produktet.

Denne videreudvikling kan i et vist omfang inkludere ændret, ny og/eller yderligere funktionalitet. Køber får besked om evt. væsentlige nye features og ændringer via mail. Nye releases eller versioner foregår på WIs initiativ.

Mislighold af kontrakten

Såfremt der sker mislighold af kontrakten forbeholder WI sig ret til opsigelse af denne.
Købet giver ikke køber ret at videregive log on eller videresende nyhedsmail til andre. I tilfælde af dette sker vil det være mislighold af kontrakten.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven på vores fysiske produkter. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Wischmann Innovation vil dække returneringsomkostninger til fysiske produkter i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

WISCHMANN INNOVATION
ENGHAVEVEJ 40
1674 KØBENHAVN V

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på online ydelser købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvorfra vi modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@winnovation.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@winnovation.dk